Direktlänk till inlägg 15 september 2009

manusskriv och scoutstart

Av Elias - 15 september 2009 21:04

Förmiddagen ägnades åt att skriva ledarbrev åt allhelgonalägerledarna samt ett manus till en tvåtimmarsgrej på konfaåterträffen nästnästa vecka. Mer än så kan jag inte säga... för det skall vara en överraskning såklart :)


Kvällen blev ett kärt återseende med scoutgruppen! Roligt att ha en ny ledare - Hampus - med oss!

 
 
Ingen bild

15 september 2009 22:37

glömde skriva att brevet i handen är från scouter i USA!

 
Ingen bild

Ingrid

27 september 2009 20:29

Vilken perfekt scoutkväll!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elias - 7 oktober 2009 22:15

Nu har vi haft andra ledarkursträffen. Denna gång kom även Simon fr Halmstad med via digitallänk. Två skärmar på varsitt bord med ett huvud i varje som pratar med resten av gruppen (Lotten är med från Falun) ser ganska kul ut. Jag är så glad över des...

Av Elias - 4 oktober 2009 11:45

Höstkonferensen är slut. Jag också. Fast glad. Anders Sjöbergs undervisning var fanstastisk. Fast jag fick höra på den i efterhand här. Där kan du också lyssna! Själv hade jag ju tillsammans med Sophia och Gustav och Sara hand om barnkonfere...

Av Elias - 1 oktober 2009 00:03

Nu har vi haft ledarkurs för första gången denna termin. Vilket gäng! Fantastiskt! Detta är riktigt lovande typer och jag är själaglad att ha dem hos mig. "Man lär så länge men lever, men en lärare lär så länge han har elever" och detta måste jag säg...

Av Elias - 29 september 2009 21:12

Så genomrökt har jag inte varit på länge. Orsaken: scouter som eldar i varsin energispis. Energispis? En konservburk ovanpå en annan konservburk med eldhål. Resultatet: en liten skvätt soppa gjord av varje scout. Lök potatis och buljong och energ...

Av Elias - 26 september 2009 21:30

Återträff för konfirmader för mig. Bönegudstjänst i västerstrand (imorgon förstås). Otroligt roligt att träffa alla igen, men hu vad trött man blir fysiskt! Undrar hur länge kroppen pallar detta med sandvikenkonfirmander :)   Vi testade ett nytt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards