Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Elias - 4 oktober 2009 11:45

Höstkonferensen är slut. Jag också. Fast glad.

Anders Sjöbergs undervisning var fanstastisk. Fast jag fick höra på den i efterhand här.

Där kan du också lyssna!


Själv hade jag ju tillsammans med Sophia och Gustav och Sara hand om barnkonferensen och lördagens ungdomskväll (det enda jag fick kort på med min egen kamera):

 

 Galna typer - underbara typer! Fint att få vara tillsammans med så fina människor en hel helg.


Fler bilder kommer snart upp på sandvikengårdens hemsida tänker jag!


Roligt också att vi var så många. På lördagen var vi drygt 120 (med tanke på oblatåtgången) och fler går det ju nästan inte in :)


      

skattjakt, dans o bågskytte! vår vardag skilde sig nog en hel del från de vuxnas. Men vi hade det väldigt trevligt vi också! (Och Anders Sjöberg sade faktiskt att han var väldigt avundsjuk på bågskyttarna. Här är det Algot som sätter alla pilarna.)


Elias

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards