Alla inlägg den 24 september 2009

Av Elias - 24 september 2009 23:27

Hektiska dagar en vecka nu. Märker att det är svårt att hinna med att blogga då. Nu är klockan redan 23.28 hmmm.


Men gårdagen måste jag i alla fall dela med mig av (jag är så arg att jag inte tog några kort att lägga upp här, men har man roligt glöms ju sådant av): ett stort och härligt gäng ungdomar samlades hos oss och åt nötter, chips, kladdkaka och lite annat smått och gott. "Dubbelhäxa" och "maffia" drog ut på kvällen och det blev ganska sent i säng för oss. Men det är fantastiskt att se så många stabila och hängivna ungdomar i en annars så trasig värld. Det känns verkligen gott inför framtiden. Alla är de dessutom involverade i någon form av Saltgrej så vi kommer få glädjen att umgås med allihop frekvent under hösten.


Ledarkursen har nu 8 deltagare och det känns fantastiskt! Mer om den lär jag väl lägga upp för det har verkligen varit en veckans höjdpunkt och så hoppas jag att det blir även i år. Fast ännu bättre (för nu är vi ju dubbelt så många)!


Kan också såhär bloggvägen släppa att det ser lovande ut inför Höstkonferensen 2-4/10. Jag trodde faktiskt aldrig att det skulle bli så många deltagare, men nu är det faktiskt 79 anmälda. Eftersom vi hade satt ett tak på 70 platser så betyder det att det inte bara är fullt utan överfullt! Men det blir mycket att leva upp till...


Imorgon bär det av till Sandviken igen för återträff. Har just lagt sista handen vid vårt hemliga programmaterial och tror att detta blir väldigt bra - men det återstår att se... be gärna för oss och alla konfirmanderna!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards